top of page

צפו: כדורגל העל ריקארדו קאקה מבצע צניחה חופשית

עודכן: 20 בדצמ׳ 2023

היום זכינו בכבוד לארח את כדורגלן העל ריקארדו קאקה (Kaká), ובת זוגו הדוגמנית קרולינה דיאז, כאן אצלנו ב"הצנחניה".

ריקארדו קאקה צניחה חופשית

ריקארדו קאקה, שהתפרסם כאחד מהכדורגלים המובילים בעולם, אשר זכה ב"כדור הזהב" והוכתר כאחד השחקנים היקרים בהיסטוריה, נחת בישראל לחופשה משפחתית למשך שבוע ימים.

כחלק מחופשתו חיפש קאקה (Kaka) אפשרות לחוות את ישראל מנקודת מבט מיוחדת, אקסטרימית ולא שגרתית, קאקה בחר לבצע צניחה חופשית איתו מעל הנוף הכי יפה בארץ, בין כרמל, לחרמון, ים תיכון לכנרת בנופי הגליל המערבי.

אל הצנחניה הגיעו בני הזוג תחת מעטה סודיות עליו ידעו רק מספר אנשים מצומצם, על מנת לשמור על פרטיות בני הזוג בחוויה יחודית זו.

בשעה 10:00, פגשו מדריכי הצניחה לראשונה את קאקה ודיאז טרם העליה למטוס, בני הזוג קיבלו תדריך מקיף אודות הצניחה, נהלים והחוויה עצמה ויצאו אל המטוס בליווי שני צלמי צניחה בכירים של המועדון אשר תיעדו את החוויה עבורם באופן מלא.

קאקה, החליט שאם כבר מבצעים צניחה, הוא יבצע אותה הכי גבוה שמתאפשר בישראל! מ- 15,000 רגל! לאחר המראת המטוס, וטרם הצניחה, נהנו בני הזוג מטיסה מעל נופי הגליל המערבי המרהיבים, תוך כדי הסבר שקיבלו מהמדריכים לגבי האזורים מעליהם טסים והנקודות עליהן ניתן להשקיף עד הגעת המטוס לגובה ההצנחה!

לאחר כ- 25 דק טיסה לגובה, התכוננו בני הזוג לקפוץ מן המטוס לנפילה חופשית במשך כ- 80 שניות במהירות מסחררת של 200 קמ"ש עד אשר מדריכי הצניחה פתחו את המצנחים.

טרם הנחיתה על הקרקע, ריחפו בני הזוג כ 8 דק' באויר מעל הגנים הבהאים של עכו ואזור הגליל המערבי עד לנחיתה רכה על הדשא בקיבוץ שמרת.

קאקה לאחר הצניחה: "מדהים! תודה רבה שאירחתם אותנו והראתם לנו ישראל, הייתה לנו חוויה מצויינת".

צפו בסרטון הוידאו של ריקאקדו קאקה מבצע צניחה חופשית בישראל:

מה איתכם? הצטרפו גם אתם למדריכי הצניחה הטובים בארץ והגשימו חלום. להזמנות: www.sky-jump.co.il/specials | 1-700-720-770 צניחה חופשית - הצנחניה

פרסומים נבחרים
פרסומים אחרונים
תגיות
חברתי
  • Twitter App Icon
  • Facebook Basic Square
  • Google+ App Icon
  • Instagram App Icon
  • YouTube Classic
bottom of page